On 13-03-2009 15.06 +0100, Lukas Zapletal wrote:

> Sorry za outdated OT, ale prochazim stare prispevky a neda mi to:
zdravim,

> Proc nepouzijete JFace a MVC pristup? Nemusi se pak resit zadne
> takovehle veci a napriklad prekreslovani je automaticke. Pracuje se pak
> s daty (s modelem) nikoliv primo s komponentou Table a TableItem atd...
problem jsem uz vyresil asi pred 2 mesici. Akorat nebyl cas na
odpoved.

Stacilo poradne nastudovat a pouzit FormLayout misto jineho typu layoutu
(tusim, ze se u tohoto projektu pouzivat FillLayout a GridLayout).

Co se tyce pouziti JFace a MVC, tak by to bylo idealni, ale v danem
pripade se pracovalo s jiz hotovou komponentou. Navic bylo nutne z
duvodu rychlosti (nejake stovky prvku v tabulce=editor) udelat i plneni pres
rozdily v datech.

> LZ
>
> --
> Lukáš Zapletal