Ahoj, nevim zda jsem neco spatne nepochopil, ale pouzivani hibernate a wicketu
soucasne me neprijde uplne sikovny. Problem je v tom, ze wicketovske kompomenty
mohou mit ve svem modelu pouze tridy, ktere jsou serializovatelne (coz je
logicke, vzhledem k tomu, jak wicket funguje). Ale vetsina domenovych trid v
moji aplikaci jsou Hibernate entity, ktere podle me implementovat Serializable
nemohou, pac hibernatem vytvarene proxy objekty zavisle na hibernate session
pujdou asi tezko serializovat a deserializovat. Nevim teda jak tento rozpor
rozumne vyresit. Vytvareni pomocnych serializovatelnych trid, ktere pouzivam v
modelech mi neprijde zrovna efektivni reseni. Mate s tim nekdo nejakou
zkusenost? Predem diky za odpoved.

Odpovedet emailem