Ahojte,

2009/7/10 danisevsky <danisev...@gmail.com>:
> Ahoj, nedari se mi zjistit, jak v Eclipsu (3.5.0) udelam z importovaneho
> maven projektu webovy projekt, ktery lze deploynout na Tomcat. Drive jsem
> pouzival MyEclipse, kde to slo udelat velmi jednoduse (pravy tlacitko ->
> MyEclipse -> Add Web Capabilities, kde se vybral web root directory jako
> src/main/webapp a bylo vystarano. Nevite jak se toto resi v cistem Ecplisu?

já jsem celkem spokojenej s používáním Sysdeo Tomcat pluginu. V
properties u projektu pak jednoduše zaškrtnete, že daný projekt je
"Tomcat project", nastavíte cesty a je to. Jestliže v projektu
používáte i knihovny, které nejsou umístěny ve WEB-INF/lib, musíte si
do tomcatu dokopírovat DevLoader (a aktivovat jeho použití v
properties projektu).

Roste to na:
http://www.eclipsetotale.com/tomcatPlugin.html

-- pepa cacek