Ahojte,

začínam so Spring security a neviem sa akosi vymotať z tých AuthenticationProvider-ov a AccessDecisionVoter-ov.

Mám aplikáciu, ktorá si autentifikáciu a autorizáciu rieši vlastnými prostriedkami. Pre autentifikáciu - login(String name, String password, String mac). Pre autorizáciu tam je metóda, ktorá mi vráti, či prihlásený užívateľ je v niektorej z rolí - konkrétne isUserInRole(String user, String[] roles).

Pri prechode na Spring security predpokladám, že urobím implementáciu AuthenticationProvider-a, kde si budem interne volať tieto metódy, ale tam sa interne používa interface Authentication, ktorý má mnoho implementácii xxxToken a ešte sa v konfigurácii používa interface AccessDecisionVoter, ktorý má tiež kopec implementácii xxxVoter priamo v Spring security.

Neviete ma niekto nakopnúť čím začať, prípadne aspoň linku na nejaký príklad, pretože príklady priamo pri Spring security sú len 2 a žiadny z nich nepoužíva tento prístup. Ani priateľ Google neponúka žiadny príklad na vlastnú implementáciu :-(.

Dík,
Rastislav "Bedo" Siekel.

Odpovedet emailem