> Udelal jsem test kdy jsem soubor presunul do obycejeneho adresare v
> projektu (neoznacenem jako src) a skutecne to prestalo buildovat.
> Problem je, ze soubor ve vysledku musi na classpath byt a proto bych ho
> rad nechal kde je a jen svym pluginem nastavil, ze Eclipse builder nema
> kolem .resource na classpath delat nejake tanecky, ale jen to proste
> ulozit a prokopirovat na classpath (ted to vypada, ze i neco kompiluje
> ci co a nebo nejakej 3rd party plugin ma zahakovano na save neco co
> zdrzuje). A to bych potreboval nasmerovat.

Bude to mozna prasarna, ale co takhle to do classpath nakopirovat sam?

Predpokladam dedite z

org.eclipse.ui.editors.text.TextEditor

takze by se to dosmudlilo do metody

/* (non-Javadoc)
   * @see
org.eclipse.ui.texteditor.AbstractTextEditor#doSave(org.eclipse.core.runtime.IProgressMonitor)
   */
  @Override
  public void doSave(IProgressMonitor aProgressMonitor) {

    super.doSave(aProgressMonitor);
  }

Kde se nachazi classes, k tomu snad dopomuze tato trida:

org.eclipse.jdt.core.JavaCore

Ta zvladne z IProject vratit IJavaProject, a tam uz je metoda
getOutputLocation().

Nikdy jsem to nezkousel, pouze jsem ted zbezne nahlednul do API dokumentace....

Doufam, ze Eclipse pri spousteni nebude videt starou verzi a dozadovat se
Refresh....

Odpovedet emailem