On Friday 04 of September 2009 12:53:00 Filip Jirsák wrote:
> Jestli si to dobře pamatuju, tak testovací verze byla na
> https://pilot.czebox.cz/DS/, ta už ale není podporována. Pokud si požádáte
> o přihlašovací údaje k testovacímu prostředí, měli byste dostat aktuální
> údaje: http://www.datoveschranky.info/clanek/102/

pilot je uz mrtvy. Nove wsdl odkazuju na isds.czechpoint.cz/....

Polozim ale otazku inak: existuje nejaky web services framework, ktoremu by
som ako cvicena opica podhodil setUsername() a setPassword() a mohol pracovat
s https username/password zabezpecenymi webservices?

-

PS, alebo Offtopic dezorientovaneho zaciatocnika:

S webservices sa zoznamujem len kratko (rok), ale uz som nacital hrozne vela
textu a zacinam z toho nadobudat pocit, ze su uplne nafigu a bol by som rad,
keby ma niekto vyviedol z omylu a pripadne ma nasmeroval.

Pride mi totiz, ze na to, aby to clovek mohol pouzit na netrivialne ulohy
(posielat nieco ine ako stringy a inty, komunikovat cez https, zabezpecit ws
na login/password) sa strasne nadre a musi sa naucit strasnu furu hackov
(vid. dokumentacia k jax-ws, kde nie je neobvykle narazit na "rucne"
generovanie soap sprav), aby sa to vobec dalo pouzit.

O prenose vacsieho objemu dat ani nehovorim, to som uz davno poriesil
servletmi s vlastnym mechanizmom autorizacie.

Tak nejak mi medzi prsty unika, k comu mi to cele je, pretoze cas straveny
vyvojom programu pouzivajuceho zabezpecenu webservice akceptujucu povedzme
hashmapy sa zacina rovnat casu napisania nejakeho tcpip daemona from scratch.

Ja som sa dostal viac-menej do takeho stavu, ze vacsina mojich public services
bezi na http, maju vstupny parameter String a vystupny String, pricom v tych
stringoch su S/MIME zasifrovane spravy nesuce vsetko potrebne.

Som asi prilis ne-enterprise, alebo len proste trpim znizenou schopnostou
chapania... (?)

--
Dusan