From: konference-boun...@java.cz [mailto:konference-boun...@java.cz] On Behalf
Of Oto Buchta
Sent: Monday, September 14, 2009 8:51 PM
To: Java
Subject: Re: expirace HttpSession

Dalším možným řešením je používat perzistentní session - ideálně do Cookies si
dát jednu dočasnou sušenku se sessionId a pri změně stavu session si ji uložit
do DB. Když session vyexpiruje, podívat se do Cookies, jestli je tam nějaké ID
a pokud ano, vytvořit novou HttpSession... . Cookies jsou relativně bezpečný
způsob jak odstínit záložky či jinak uložené přeposlané odkazy. Ano, samozřejmě
je tu trošku ideologický RESTový problém :-0, ale když už se používá
HttpSession...