zdravim konferenciu,

mam takyto problemik v JAVA web aplikacii - pouzivam Spring a Spring
MVC, mam registracny formular typu wizard teda ma 9 krokov, v jednom
kroku by mal pouzivatel uploadovat dokumenty (neobedzeny pocet).
upload mam vyrieseny, otazka je kam davat obsah uploadovanych suborov, nakolko
ukoncenie registracie sa nachadza az o niekolko krokov dalej. ak to
budem davat na suborovy system (nejaky temp adresar), ak pouzivatel
nedokonci registraciu musim tieto subory pravidelne nejakym sposobom
vymazavat (ak registraciu dokonci, presuniem ich na spravne miesto).
ak by som to ukladal do session, neviem ako by sa to spravalo, ak
pouzivatel uploadne povedzme 10 suborov po 1 MB, teda len pre tieto
informacie bude v session 10 MB dat. neriesil niekto z Vas podobny
problem. dakujem!

Ivan

Odpovedet emailem