Od: konference-boun...@java.cz za uživatele Oto Buchta
Odesláno: po 19.10.2009 2:01
Komu: Java
Předmět: Re: Balikovanie java aplikacii na linuxe

Pokud ma uzivatel pravo "nekan prsknout" jar, tak to je jen jeho
problem, protoze ostatnim uzivatlum to nemuze nic nabourat, protoze
nema pravo zapisu k adresarum jako /etc, /usr/lib nebo /usr/share/

Pak na to samozrejme spolehat lze, nebot si explicitne reknu o
konkretni baliky v konkretni verzi...

Odpovedet emailem