Ahoj

Jackrabbit pouzivam na ukladani dokumentu a je to celkem bez problemu, ale ne vse je tak skvele jak to vypada po precteni jeho vlastnosti.

1) Definice typu uzlu se obtizne meni v jiz existujici "databazi" (v nekterych pripadech to nejde vubec) 2) Nektere typy dotazu jsou pomale. Musite si pak pohrat s jejich formulaci, pripadne pozmenit strukturu dat
    ( takto se mi podarilo predelat dotaz, ktery  trval 60s na 0.5s ).
   http://www.mail-archive.com/us...@jackrabbit.apache.org/msg06056.html
3) Budete potrebovat Transakcni manazer pokud budete soucasne s tim pouzivat databazi (transakce soucasne nad jackrabbitem i db)

Karel