Robil som v tom hobby projekt v kombinacii s Hibernate.

Uciaca krivka je intenzivne strma a problem je v tom, ze v behu vidiet dve verzie: 1.3 a cerstvu 1.4, ktora pouziva generika. Dokumentacia miestami pokrivkava,
a mnozstvo knih je stavane na 1.3kovu verziu.

Ako komponentovy framework mi to prislo vyhodne, ale az od chvile, ked som pochopil niektore zakladne principy, ktore nie su velmi dobre propagovane.

Treba pochopit modely a treba si uvedomit, ze LoadableDetachableModel je v mnohych percentach pripadov nutnost (inak sa data ukladaju do sessnu,
data v komponentoch sa "zahadne" nerefreshuju, hoci to je zamer atd).

Na prvy pohlad tiez posobi odstrasujuco mnozstvo inline subclassovania tried, co nie je v Jave velmi obvykle, ale vo Wickete je to takpovediac sposob myslenia.

A pozor si treba dat na tu dvojitu hierarchiu: ktora musi byt zhodna v HTML i v kode, zaciatocnikom chvilu trva, kym si uvedomia, kde ju narusili.

Na druhy pohlad sa mi strasne pacila tvorba komponentov: vytvorim triedu, vytvorim HTML a mam hotovy komponent, ktory mozem pouzivat
hocikde na akejkolvek stranke.

Ja by som nedbal pouzit Wicket i na dalsom projekte, ale musel by som vediet, ze tam budu naozaj komplexne formulare.