Zdravim konferenciu,

chcel by som vo svojom projekte pouzit Spring security (acegi), ale
prihlasovaciu obrazovku nemam login.jsp ale login.action. tento
controller LoginController je odvodeny od
ParameterizableViewController a do modelu (v metode
handleRequestInternal) umiestnuje nejake informacie, ktore sa
zobrazuju na prihlasovacej obrazovke (samozrejme je tam aj login
formular):

<form action="employer/j_spring_security_check" method="post">
name="j_username" tabstop="1"></td></tr>
tabstop="2"></td></tr>
value="Prihlasit" tabstop="3"></td></tr>
</form>

ked zadam meno a heslo a stlacim "Prihlasit", vsetko v poriadku
prebehne (interceptory zafunguju), aj ma spravne presmeruje, ale
vykonava sa aj znova controller LoginController a metoda
handleRequestInternal co ale ja nechcem.

je mozne tomuto nejako zabranit. bohuzial nemozem pouzit login.jsp ,
prihlasovacia obrazovka musi byt riesena cez controller.

dakujem

Ivan

Odpovedet emailem