Nedavno jsem delal (interne pouzivane) CA s BouncyCastle. Ma to IMO vse co
potrebujete:
- generovani key pairs
- generovani self-signed certifikatu
- generovani CSR
- podepisovani CSR
- hratky s KeyUsage a ExtendedKeyUsage pro vymezeni pouziti certifikatu
- prace s CRL

To je v zasade vse co pro implementaci CA potrebujete, pak uz jen ten prikop
s krokodyly.

Mrknete na tridu X509V3CertificateGenerator.

Honza