díky za reakci. Problém byl nakonec ve velkém/malém písmenu v názvu
proměnné

Od:
Tichý Miroslav <mti...@gpe.cz>
Komu:
"Java" <konference@java.cz>
Datum:
16.12.2009 16:08
RE: JSF Managed bean
Odeslal:
konference-boun...@java.cz

Uvedena deklarace ve faces-config.xml presne odpovida tvym pozadavkum.
Jestlize dojde k referencovani VykladkaBean přes EL, JSF vyresi zavislosti
a beanu poskytne referenci na ServiceBean.

Mirek

From: konference-boun...@java.cz [mailto:konference-boun...@java.cz] On
Behalf Of Pavel Zelenka
Sent: Wednesday, December 16, 2009 11:48 AM
To: konference@java.cz
Subject: JSF Managed bean

Ahoj,

muzete mi poradit jak donutit JSF aby instancionovalo JSF beanu (v mém
případě Servicebean) bez toho aby byla uvedena v JSF stránce? Jde mi o to,
že bych si chtěl udělat servisni beanu, kterou by dostávaly ostatni beany
jako parametr při vytvoření. Viz. obsah faces-configu

Diky

Pavel

faces-config.xml :

    <managed-bean>
        <managed-bean-name>ServiceBean</managed-bean-name>
 <managed-bean-class>cz.mediaservis.metro.ServiceBean</managed-bean-class>

        <managed-bean-scope>session</managed-bean-scope>
    </managed-bean>

<managed-bean>
        <managed-bean-name>VykladkaBean</managed-bean-name>

<managed-bean-class>cz.mediaservis.metro.VykladkaBean</managed-bean-class>

        <managed-bean-scope>session</managed-bean-scope>
        <managed-property>
            <property-name>ServiceBean</property-name>
            <value>#{ServiceBean}</value>
        </managed-property>
    </managed-bean>

Odpovedet emailem