Ak už teda musíte robiť v Jave a nie v Adobe AIR (má integrovanú
podporu pre kryptovaný SQLite) tak nič lepšie ako H2 databázu
nenájdete:

- http://www.h2database.com
- Autor Thomas Mueller je povodny autor HSQLDB a spolupracoval aj na
Pointbase DB
- H2 má všetky možné features aké len existujú (security, može byť aj
server aj embedded, auto-recovery, fulltext, kódové stránky,...)
- môže byť aj encryptovaná
- dobre zdokumentovaná
- jednoduchý administratorský tool
- malý jar file

p.s. Jediný reálny problém v praxi sa vyskytol pri hromadných zmenách
(update, delete viac ako 100 000 záznamov v rámci jednej db
transakcie). Vtedy je vhodné vypnúť transakcie.

Odpovedet emailem