Zdar,

pouzivame v nasi NetBeans based aplikaci NetBeans Lookup (konkretne
AbstractLookup). Uz nekolik dni z toho mam malicko boleni hlavy protoze
za urcitych (me bohuzel dosud neznamych) okolnosti notifikace o zmene
InstanceContent nedorazi zaregistrovanemu listeneru.

Problem s weak referencemi to podle me neni, protoze jsem si (docasne
kvuli ladeni) zacal schovavat ty listenery do collection a vypisuju si
je pred zmenou instance content, takze z pameti odstraneny nebyly.

Nesetkal jste se s tim nekdo? Nemate nejaky hint, na co se jeste
mrknout?

Dik
Tom

Odpovedet emailem