pouzivam Tomcat 6.0.x

jednoduchy JSP subor (ziadne includovanie):

<%@ page contentType="text/html; charset=utf-8" %>
šťžčý

a ak dam zobrazit HTML kod vygenerov anej stranky:

šťžčý
</ht

vo web.xml definovane:

<filter>
        <filter-name>encodingFilter</filter-name>

<filter-class>org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter</filter-class>
        <init-param>
            <param-name>encoding</param-name>
            <param-value>UTF-8</param-value>
        </init-param>
        <init-param>
            <param-name>forceEncoding</param-name>
            <param-value>true</param-value>
        </init-param>
    </filter>

    <filter-mapping>
        <filter-name>encodingFilter</filter-name>
        <url-pattern>/*</url-pattern>
    </filter-mapping>

ale mal som tam aj:
<filter>
        <filter-name>sitemesh</filter-name>

<filter-class>com.opensymphony.module.sitemesh.filter.PageFilter</filter-class>
    </filter>

    <filter-mapping>
        <filter-name>sitemesh</filter-name>
        <url-pattern>/*</url-pattern>
    </filter-mapping>

hned ako som toto zakomentoval tak to prestalo robit :-) SITEMESH
konfiguracia bola zabudnuta v web.xml, v projekte sa nepouziva.

len nerozumiem preco ma problem s utf-8.

dakujem za pomoc

Ivan

Odpovedet emailem