zdravim konferenciu,

v podstate toto nie je ani otazka, skor prosba o nazor na vec. mam
vytvorit framework pre projekt-web aplikacia, kde budu stovky
formularov. dostal som otazku, ci by bolo mozne vytvorit framework,
alebo nadstavbu nejakeho uz existujuceho framework-u (napr. Spring
MVC), kde by bolo mozne definovat formulare a zoznamy v XML subor. pre
formular by tam definovany formularovy objekt (podobne ako
commandClass s Spring MVC), povinnost policka, validator, program pre
pociatocnu inicializaciu (default value), atd. pre zoznam by tam bol
list objekt (zjednodusene povedane tabulka nad ktorou je zoznam),
moznost triedenia jednotlivych stlpcov, filtrovacie kriteria, teda
podla ktorych stlpcov sa da/neda filtrovat, atd. ucelom tejto
funkcionality by mala byt uspora casu pri programovani, resp. by
formulare nemusel vytvarat programator. myslite si ze to ma vyznam
venovat cas na vytvorenie takehoto framework-u. dakujem dopredu za
vsetky nazory.

Ivan

Odpovedet emailem