Zdravim konferenci,

pouziva nekdo OpenEJB (http://openejb.apache.org) nebo jiny lehkotonazni
J2EE server? Potreboval bych zrychlit ladeni J2EE aplikace, vygooglil jsem
prave OpenEJB. Ma nekdo jina doporuceni?

Trosku zapasim s konfiguraci. Nedari se mi nastavit globalni JNDI connection
factory pro JMS server (ActiveMQ) tak, abych se na nej mohl pripojovat
vzdalene (z webove aplikace nasazene na stejnem serveru). K OpenEJB se
dodavaji nejake JMS priklady, ale u nich jsou klienti napsani jako EJB
klienti (neposilaji JMS zpravy primo). Nehral si nekdo nahodou s takovou
konfiguraci?

Diky za tipy, rady a jine namety

-----
Later,