From: konference-boun...@java.cz [mailto:konference-boun...@java.cz] On
Behalf Of Tomas Beranek
Sent: Wednesday, September 08, 2010 10:13 AM
To: konference@java.cz
Subject: michani http requestu

zdravim,
mam problem a absolutne nechapu co s tim resp. ani nevim pricinu.
aplikace bezi na jboss 5.1 + struts 1.2.9

obcas se stane, ze klient, ktery pouziva nejaky mobilni prohlizec(ted
naposledy NetFront 3.4)
se prihlasi na uplne jineho klienta :-(

v logu je videt nasledujici.

1.klientA se prihlasi napr.z MSIE dostane sessionID AAA
2.za 50 vterin se prihlasi klient B z mobilu dostane sessionID BBB, ale
je videt ze v prihlasovacim formulari odeslal data toho uzivatele A,
tedy se prihlasi jako on.

kazdy ma jinou session, ale formularova data posila jako kdyby je cestou
nekde ukradl (prohodil)

behem dne se ten uzivatel z mobilu i nekolikrat prihlasi normalne sam na
sebe.

diky za kazdou podnetnou radu

T.

Odpovedet emailem