Dobry podvecer,
hraji si s eclipse RCP a mam 2 view (graf a slider)a chtel bych postavit neco jako MVC Tedy jsem si vytvoril objekt View1,2; DatovyModel; a neco s logikou pod nazvem Controller.

Nyni se vsak trapim s tim jak to vse pospojovat. Kdybych mel spring, jesdoduze udelam z Controller SingeltonBean, ale bozhuzel jsem nenasel funkcni navod jak nacpat do projektu bundly springu (kdyz top delam pres import tak to udela kruhove dependencies a cele to je pak nahlavu postavene).

Nevite nekdo prosim jak bych mel vytvorit nejakou "service" v RCP, nebo jak se tomu zde rika?
Pripadne delam neco spatne? nebo existuje RCP s jiz integrovanym spring?

Dekuji
PP

--
Petr Prikryl