Jj. Je to super.

My jsme ji napriklad pouzili na to, ze jsme v napsali malicky programek, ktery
se pres JavaWebStart spusti, stahne nasi aplikaci jako zip, rozbali ji a
spusti. A priste uz jen kontroluje nove verze a stahuje, pokud se neco zmenilo.

Pokud mate déjà-vu a  premyslite, proc jsem nepouzili WebStart primo, tak proto
ze aplikace byla obrovska a vzhledem k desive implementaci JWS (JWS napr.
stahovalo jary opakovane, obcas pomrvilo cache, takze jsme pak museli uzivatele
navigovat, jak to spravit, …) jeji spousteni trvalo 5 minut.

Pomoci toho naseho programku pak  s prehledm pod minutu (stejny program, stejna
velikost) a support requesty nula.

Toz tak

Tom

P.S. Ted jak jsem to dopsal, tak jsem precetl cely thread a nasel ze Ondra
Medek udelal PRESNE TO SAME, takze to asi nebude nahoda ;-)