Od: konference-boun...@java.cz za uživatele Libor Jelinek
Odesláno: čt 3.2.2011 6:39
Komu: konference@java.cz
Předmět: Co teď "letí" v Javě na web a verzování?

Dobrý den všem,
bohužel jsem se musel pracovně věnovat trochu jiným činnostem, než
programování a posledních cca 4-5 let jsem na J2SE/J2EE ani nešáhnul.
V mé "době" bylo top JDK 1.4 na pro web Strutsy. O JSF a Spring apod.
se teprve začínalo mluvit :-)

(1) Chci se zeptat, protože vím, že mi už asi docela ujel vlak, co se
má momentálně smysl učit, pokud chci vyvíjet webové aplikace (pokud
možno "rich", tj. AJAX apod.) ? JSF nebo něco úplně už jiného?

(2) Jaký verzovací systém se teď nejvíc používá v Javě? Stále ještě
Mercurian? Nebo používáte Git? Mě se líbí Git a Bazaar, ale nevím jaký
je tam zrovna podpora z IDEs.

Velmi děkuji za názory :-)
Libor

Odpovedet emailem