Díky, je to vlastně inner rozhraní. To mě nenapadlo :-)

To co potřebuju je právě NIO 2 z JDK7. V NIO 2 je to by šlo ve  "staré
dobrém" io z JDK < 4 a NIO 1 mnohem obtížněji.

Jinak NIO 2 mi spíš připadá jako z říše Javy EE. Nevím, možná dost
složité, ale nicméně pořád rychlejšší, než téhož dosahovat vlastním
vývojem nebo různými knihovnami jako Apachí Commons File apod.

Kdyby to nebylo důležité, tak bych se o NIO 2 a JDK 7 vůbec zatím
nezajímal - to mi věřte :-)
Libor

Odpovedet emailem