Dobrý den,

zkoumal jsem trochu parser JTidy a zdá se být dobrý, ale chybí mi jedna věc.
Metoda pro parsování HTML stránky vrací objekt org.w3c.dom.Document, který
neimplementuje rozhraní Serializable.

Ve svém programu nad HTML stránkou vždy postavím DOM a následně si tvořím
pomocný strom, jehož vrcholy obsahují reference na některé uzly stromu DOM a
uchovávají o nich další informace. Celou tuto strukturu chci při ukončení
programu serializovat tak, aby se zachovaly vazby na uzly stromu DOM
(potažmo na příslušné tagy HTML stránky). Existuje nějaký způsob, jak
donutit  org.w3c.dom.Document k takovéto serializaci?

Tyto pomocné informace nemůžu ukládat do HTML stránky a DOM stavět vždy při
spuštění programu znovu, protože program má uchovávat několik desítek
stránek a jejich opětovné parsování při spuštění programu by bylo asi pomalé
(počítám, že deserializace struktury z disku bude o mnoho rychlejší).

Děkuju
Dušan Rychnovský