Dobrý večer,
já bohužel nemám s RefactoringNG osobní zkušenost, jenom jsem viděl pár
příkladů a připadalo mi to zajímavé ale zatím jsem neměl příležitost si to
na něčem vyzkoušet. Jenom mne napadlo, že by to mohlo řešit váš problém. Ale
jestli se nepletu, autorem nebo spoluautorem je Zdeněk Troníček, který na
váš dotaz také reagoval, ten na vaše otázky asi bude umět odpovědět lépe.
Z toho, co jsem o tom zaznamenal – podpora pro typy tam je, ten přiřazený
výraz byste musel dokázat popsat pravidlem a pak popsat, na co se má
přepsat. Přinejhorším můžete zkusit generovat automaticky skripty pro
RefactoringNG :-) Podívejte se ještě na java.cz, najdete tam nějaké
podcasty, blogy nebo workshopy k RefactoringNG.
Pokud vím, je to nyní jen modul do NetBeans. Taky bych uvítal, kdyby jádro
byla samostatná knihovna, myslím, že třeba ve spojení s anotacema a apt by
to byl mocný nástroj.

S pozdravem

Filip Jirsák

Odpovedet emailem