Nejsem si jistý, jestli se nesnažíte jenom trolovat, ale zkusme...

Při pohledu na http://hg.openjdk.java.net/ okamžitě zjistíte, že takové
JDKčko se skládá z několika desítek repozitářů, a ten, na který odkazujete,
prostě javovskou standardní knihovnu neobsahuje. Pokud dobře koukám, je to
tady: http://hg.openjdk.java.net/jdk7/jdk7/jdk/. Přes "manifest" se
dostanete na adresářovou strukturu (netuším, proč se to jmenuje zrovna
takhle, gitweb mi přijde výrazně intuitivnější), a pak už jen
src/share/classes/java/nio/file/Paths.java.

Získat diff mezi dvěma buildy -- tedy dvěma tagy v Mercurialu -- podle mne
nejde, ale protože ten soubor má přesně 5 revizí, myslím, že se bez toho dá
obejít. Aktuální stav je v tuhle chvíli tady:
http://hg.openjdk.java.net/jdk7/jdk7/jdk/log/0653cab602f2/src/share/classes/java/nio/file/Paths.java

<http://hg.openjdk.java.net/jdk7/jdk7/jdk/log/0653cab602f2/src/share/classes/java/nio/file/Paths.java>Dyklejmer:
o OpenJDK netuším zhola nic a je pravděpodobné, že kážu bludy.

LT

Odpovedet emailem