Ano, společnost ovládají obchodníci = začátek konce. Je mi to líto.
Sun certifikace měly smysl a soustředily se na výsledek. Oracle tady
ale koná z mého pohledu správně, protože jen zvyšuje bariéry vstupu do
odvětví (=vývoj v Javě), což bude mít za dlouhodobý důsledek další
odchod Java vývojářů na JINÉ platformy :). Java umírá. Už nevibruje.
Už jste četli http://go.techtarget.com/r/13516094/6050224 ?

Jirka Hradil

Odpovedet emailem