Preji hezky den,
  ja jsem podobny problem resil s level min a level max:

         <filter class="org.apache.log4j.varia.LevelRangeFilter">
            <param name="LevelMin" value="DEBUG" />
            <param name="LevelMax" value="WARN" />
        </filter>

Jestli musite definovat 2x Console Apender, nebo jdou i dva rozsahy v jednom,
nevim, nicmene jako maly
navod by to snad mohlo stacit.

                        S Bozdravem Robert Janousek

Cely blok:

    <appender name="console_err" class="org.apache.log4j.ConsoleAppender">
        <param name="Threshold" value="ERROR"/>
        <param name ="target" value="system.err"/>
        <layout class="org.apache.log4j.PatternLayout">
            <param name="ConversionPattern" value="%d %-5p [%t] %c.%M(%F:%L) -
%m%n"/>
        </layout>

        <!-- this must be a last param in </apender> maybe some bug ?
30.10.2007 -->
   </appender>

From: konference-boun...@java.cz [mailto:konference-boun...@java.cz] On Behalf
Of Dušan Rychnovský

Dobrý den,

mám problém s konfigurací Log4J. Mám nastaveny dva appendery, jeden do souboru
(ten má level např. DEBUG) a jeden na konzoli. Potřeboval bych, aby mi na
konzoli posílal právě jen zprávy úrovně INFO a FATAL.

Případně pokud knihovnu nelze takto nakonfigurovat, tak jak to řešit jinak.

Děkuju
Dušan Rychnovský

Odpovedet emailem