Title: Sign
Dobrý den,

web www.swinglabs.org mi jede.
Ale již cca 3 měsíce pozoruji že se s projektem něco děje, používám ve svých projektech knihovnu SwingX.
Naposledy jsem si ji stáhl někde ke konci roku 2010, od té doby nefungují žádné odkazy na stahování jen se v patičce stránek objevila zmínka o ORACLE a mrtvo.
Nevím co se s ním děje, samotného by mě to zajímalo.

Korecký

GORDIC spol. s r.o. Ing. Vladislav Korecký
vedoucí týmu POR
programátor - analytik

GORDIC - tým POR (Portálová Řešení)
GORDIC spol. s r.o., Erbenova 4, 586 01 Jihlava, Czech Republic
TEL: +420 567 571 491