Promiň, nepřečetl jsem si pozorně otázku.

No jestli existuje jasný seznam komponent to nevím, ale podle mojí
zkušenosti prakticky všechny. I když sada HTML značek je omezená a CSS
jsem v nich nikdy ještě nezkoušel použít.

Dá se s tím docela pěkně kouzlit. Např. já tím v JTable zalamuju
příliš dlouhý nadpis sloupce apod.

Libor

Odpovedet emailem