Zdravim konferenciu

riesim v nasom ERP systeme pripojenie na externe priemyselne vahy. Bohuzial jedina moznost, ako vaha poskytuje svoje API je cez COM. Uz sme daco podobne riesili s priemyselnou vahou od ineho vyrobcu, a skusili sme to cez projekt COM4J. Hlavny problem bol v tom, ze bezima na java 1.4 a com4j potreebuje java 1.5 (anotacie napriklad). Nakoniec sme to ohackovali mini-serverom, ktory bezi na 1.5 ako samostatna aplikacia a robi hlupeho prostrednika medzi ERP a com4j

Teraz ale ideme implementovat spojenie na vahy ineho vyrobcu, a pravdu poviediac, ten hack sa mi nechce velmi dalej rozvijat. Nasiel som projekt http://j-interop.org/, podla dokumentacia by mal bezat aj pod 1.4 bez nejakeho hackovania, ale pouzitie a kodovanie mi neprislo az take priamociare ako u COM4j. Ma niekto skusenosti s hore uvedenymi? Alebo mozno nejaky dalsi projekt, ktory mi umozni vyuzivat COM? (samozrejme, zadarmo, ako to uz byva :-))

Vdaka
Boris