Dobrý den,
byl bych rád, kdyby svědčil o *mé* špatné práci s vyjímkami, ale
RuntimeException se může vyskytnout kdekoli, takže je samozřejmě neošetřuji.

Pravděpodobně to nějak souvisí s kolizí s jiným threadem, který není v mé
aplikaci. Tedy moje aplikace vyjímku nevyvolává - nemám tedy jakoby co
ladit, ale přitom je jasné, že to je právě moje aplikace, která nějak
koliduje s jinými knihovnami.

Libor

Odpovedet emailem