Ahoj,

dekuji za posunuti spravnym smerem. Pri pouziti wireshark jsem si uvedomil,
ze jsem se pripojoval na spatnou adresu. Na pocitaci, ze ktereho jsem
spoustel klienta, je pod jmenem pocitace, na kterem bezi server, ulozena
jina IP adresa. A protoze se mi jmeno prekladalo samo na adresu, myslel
jsem, ze je dana adresa spravna.

Ted ve wireshark jsem zjisitl, ze spravna adresa daneho rozhrani je jina, a
uz to funguje.

Dusan Rychnovsky