O PDFLaTeXu jsem taky uvažoval, nemysli že ne,
dokonce už mám i jednoduchou freemarkerovou šablonu,
ale protože to budu potřebovat udělat jako "krabicové" řešení,
nemůžu přece po obyčejných adminech chtít,
aby uměli nainstalovat pdflatex na Woknech, že :-)

--
Oto 'tapik' Buchta, ta...@buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com

Odpovedet emailem