Mno... pokud pod projectmanagementem myslíte hlavně správu úkolů, pak
existuje spousta free udělátek včetně dotprojectu. Pokud myslíte Jiru, to
je fajn issue tracker.

Pokud myslíte project management jako takový včetně řízení financí, rizik,
generování reportů projektů a všeho ostatního co k tomu patří - používám
ten svůj - projectsforce.com, který si dále rozvíjím :-) a tímto se
omlouvám za reklamu, ale nedalo mi to :-)

Jirka

Odpovedet emailem