Vážení přátelé.
Máme jeden podivný problém s chováním zkratek, implementovaných pomocí
setMnemonic na tlačítcích JButton.
GUI aplikace máme na Swingu a pracujeme ve Windows, konkrétně Windows XP.
Máme formulář vložený v základním okně, odvozeném od swingové komponenty View.
To View má JMenu a uvnitř v nějaké hierarchii JPanel v JPanelu je formulář a
tem má nějaké komponenty z kombo boxů a textových polí.
Formulář ovládají standardní tlačítka New (mnemonic=n), Save(mnemonic=s),
Delete(mnemonic=d), Cancel(mnemonic=c).

Nepřišli jsme na to, proč v některých formulářích funguje vše jak má a v jiných
jakmile stisknu ALT-n a objeví se nový formulář, přestanou fungovat akce s ALT.
Přestože se po stisku ALT podtrhnou příslušná písmena, která jsem zadána v
mnemonic, akce se nespustí. Až když dvakrát stisknu ALT, kursor mi skočí jakoby
na horní menu a pak se opět klávesové zkratky aktivují.

Nepotkal se náhodou někdo z vás s tímto chováním?
Případně v čem tu chybu asi tak hledat.

Předem děkuji za případnou radu.

Arnošt

Odpovedet emailem