Title: Sign
Ahoj,
oba problémy jsem řešil.
ad 1) Tady je odkaz na WindowBuilder Pro
http://www.eclipse.org/windowbuilder/download.php
Nainstaluj dle verze Eclipse ze sloupce "Integration Version"

ad 2)
To je nový bezpečnostní prvek Chrome, ale dá se obejít.
Do spouštěče Chrome musíš dát přepínač "--enable-easy-off-store-extension-install". Pak ti půjde nainstalovat originální rozšíření s Google plugin.

Vláďa

GORDIC spol. s r.o. Ing. Vladislav Korecký
vedoucí týmu POR
programátor - analytik

GORDIC - tým POR (Portálová Řešení)
GORDIC spol. s r.o., Erbenova 4, 586 01 Jihlava, Czech Republic
TEL: +420 567 571 491