Ahoj,

Pouziva niekto z Vas nejaky infrastrukturalny monitoring, ktory dokaze monitorovat nejak hlbsie aj beziace JVM?

Momentalne stojim pred rozhodnutim aky tool zvolit a moc nadseny z vysledkov vyskumu nie som. Okrem beznych veci ( volne miesto na disku, odpoveda server na ping, bezi nejaka sluzba na nejakom porte ) ale zaroven chcem rozumne monitorovat aj JVM a aplikacie v nej ako take ( rount tripy, casy sql requestov, casy trvania behu niektorych servisnych metod atd ... ).

Osobne poznam a pouzivam Zabbix, ale monitoring JVM som v nom nikdy neriesil. Forami odporucanou cestou zabbix -> zapcat -> jvm sa uberat moc nechcem, rad by som bol, keby zabbix agent vedel osahavat JMX cez port.

Takisto sa chvilu hram s Hyperic HQ. Ten narozdiel od Zabbixu z JVM dokaze vydolovat slusne mnozstvo informacii ( skor az neprehladne vela ), ale zas vsetko ostatne mi pripada bud tazkopadne, alebo proste nedoriesene ( nedostal som sa pod kozu jeho templatovaciemu systemu, takze si nedokazem predstavit, ako by som udrzoval konfiguraciu monitoringu a alarmov pre rozne deploymenty, dynamicky sa meniace clustery instalovane u zakaznika a tak podobne ).

Diky za rady.

Dusan

Odpovedet emailem