Dobry den,
neuviedli ste, ci si vystacite s anglickou literaturou. Rovnako by bolo dobre uviest okolnosti (ste absolvent skoly, ktory chce ist na vyssie pozicie v Jave? Ste Java SE vyvojar, co chce zvladnut nove technologie?), pretoze zdrojov je prilis vela mnoho a casu prilis malo.

Ako povedali predrecnici, zozbieranu literaturu do podoby knihy zrejme v mnohych pripadoch nezozeniete; vyvoj ide mimoriadne rychlo dopredu a uz sa pomaly neoplati ani kupovat papierove knihy v originali.

Kolega Polak spomenul linky na moj web, kde som spisoval veci, ale aj tam uz je viac veci za zenitom, resp. uz sa daju robit aj inak (Spring anotacie vs XML), ale nieco sa tam da najst

Z tych veci, o ktorych mam vedomosti:
* Java Persistence with Hibernate (http://www.manning.com/bauer2/), pokryva aj JPA
*    Spring in Action (http://www.manning.com/walls5/)
* Eclipse: trufam si odhadnut, ze zaklady pouzivania IDE sa daju ziskat praxou za par dni,
pripadne konzultaciou na dvoch kavach s nejakym zdatnym pouzivatelom.
* J2EE by si ziadalo vyspecifikovat, jednak je to siroky diapazon nastrojov a technologii, jednak ako pojem je to zastarale (nahradeny bol Java EE 5, 6) a jednak existuje vyznamny
prekryv so Springom.

Robert Novotny

On 1.12.2014 20:27, pavel.sl...@volny.cz wrote:
Dobrý den,
mohl by mi někdo poradit, kde seženu literaturu zejména k vývojovým prosředím pro Javu:
1) JBOSSS

  > 2) XForms
  >
  > 3) Hibernate
  >
  > 4) Spring Framework

    5)Eclipse

   6) J2EE
Pěkně zdravím a předem děkuji za odpověď! Mgr. Pavel Šlégr
  Praha 12 - Modřany
  Mobil: 731 744 908

Odpovedet emailem