Dobra droga dzień!

Jestem pewien, że ta wiadomość będzie przyjście do was jako niespodzianka,
ponieważ nigdy nie spotkaliśmy się wcześniej i może być również pytaniem,
dlaczego zdecydowałem się was wybrałem spośród wielu użytkowników internetu na
świecie. Widziałem swój profil w Internecie, które złożyło mi zrealizować moje
prośby.

Jestem Pani Caroline Freund, bill i menedżer wymiana Cahoot Finansów Wielkiej
Brytanii. W moim departamencie, odkryłem opuszczonej sumę 5,800,000.00 dolarów
amerykańskich. (Pięć milionów osiemset tysięcy dolar amerykański), w związku z
naszych zagranicznych klientów (MR Paul Louis Halley), którzy zginęli wraz z
żoną w 2003 roku w katastrofie lotniczej. Proszę zobaczyć stronę internetową po
więcej informacji.

http://newswww.bbc.net.uk/2/hi/uk_news/england/oxfordshire/4537663.stm

Według naszego prawa bankowego z 1990 r., jeśli pieniądze są nieodebrane po
upływie dziesięciu (10) lat, jest własnością rządu. Dlatego zaplanowali na
przesyłanie danych w systemie bankowym jako Next of Kin zmarłego pana Halleya,
bo nie dają najbliższych krewnych na jego konto przed jego nagłej śmierci.

I sprawdzić to konto przez ponad 4-5 lat i nikt nigdy nie przedstawiła
zastrzeżenia funduszu. Ale odkryłem, że (Late Pan Paul Louis Halley) nie ma
krewnego lub beneficjenta konta przed śmiercią. Tak więc, po przejściu przez
jego sprawy w naszym banku. I szczerze i świadomie szukać zgody zaprezentować
Państwu jak najbliższych krewnych / Czy beneficjent do tego konta, tak aby
łączna wartość 5,800,000.00 dolarów amerykańskich, zostaną przekazane do
naszego wspólnego dobra. Mam zamiar podzielić pieniądze w stosunku 60% do 40%
mnie i dla Ciebie z Tobą.

Twoja odpowiedź jest pilnie potrzebna.

W odpowiedzi, dam ci więcej szczegółów, a następnie.

Odpowiedzi na e-mail: carolinefreundcah...@yahoo.co.uk

Czekam na pilną odpowiedź.

Pozdrowienia.
Pani Caroline Freund