Ik heb de volgende situatie:

Piet de Wit,  geboren in 1900 is gehuwd in 1930 met Marie Jansen uit 1910.

Nu blijkt dat ik de verkeerde Piet de Wit als echtgenoot heb. Ik moet Piet de
Wit hebben uit 1898, die ook in mijn bestand staat.

Piet de Wit uit 1900 is gemarkeerd en ik klik rechts in vakje 1.

Nu ga ik naar Piet de Wit uit 1898.

Hij is gemarkeerd en ik klik rechts in vakje twee.

Als ik nu klik in vakje 1 of vakje 2 ga ik afwisselend naar de ene en de andere
Piet de Wit.

Tot zover is alles normaal.

Terug naar Piet de Wit uit 1900, de verkeerde echtgenoot. Ik ontkoppel hem van
Marie Jansen.

Vervolgens koppel ik de 'goede " Piet de Wit uit 1898 als echtgenoot aan Maria
Jansen.

Voila, probleem opgelost.

Nu nog wat gegevens toevoegen aan Piet de Wit uit 1900 die ik zojuist heb
verwijderd uit het gezin.

Ik kan klikken in vakje 1 of in vakje 2, maar beide vakjes verwijzen nu naar
Piet de Wit uit 1898.

Dat lijkt mij onjuist. Ik had in elk van de vakjes een andere Piet de Wit.

Is dit een bug?

Vriendelijke groet,

Ton van Heusden