Ik probeerde dit te testen in het sample bestand, maar nadat ik een
hoofdbron Bidprent had gemaakt en daaraan een afbeelding had gekoppeld en
die afbeelding een andere naam had gegeven zag ik nog wel een sterretje op
de multimediatab voor deze hoofdbron staan, maar na een eerste foutmelding
kreeg ik daarna geen foutmelding meer en bleef het sterretje wel staan op
de multimediatab er was echter geen afbeelding meer gekoppeld en ik krijg
ook geen foutmeldingen meer. Daar klopt dus iets niet, maar wat? Kan een
ander dit ook eens proberen om te zien wat er precies verkeerd gaat? Ook de
oorpronkelijke naam geven aan het bestand helpt niet, ook dan zie ik alleen
een sterretje op de multimediatab maar geen afbeelding. Pas nadat ik dit
bestand opnieuw koppel zie ik de afbeelding weer bij de hoofdbron Bidprent.
Als ik nu via Wijzig de afbeelding verwijder dan verdwijnt ook het
sterretje op de tab Multimedia.
Probeer dus eens een kopie van een willekeurige afbeelding de naam te geven
van het bestand dat legacy wil zien bij de hoofdbron Bidprent en koppel die
afbeelding opnieuw aan deze hoofdbron en verwijder hem dan eens om te zien
of e.e.a. dan gecorrigeerd is. Is dat niet het geval dan zal support hier
naar moeten kijken. Er gaat duidelijk iets verkeerd, maar ik zie niet goed
wat. Misschien iemand anders?
Evert