[Default] On Sun, 10 Feb 2013 15:58:33 +0100, "Rene Blokker"
<reneblok...@ziggo.nl> wrote:

>Wat ik al meer heb ervaren, is dat in een dergelijk forum of gebruikersgroep
>ook veel geleuterd wordt.
>Iemand heeft een vraag (al of niet zinnig) en een ander denkt dan daar (al dan
>niet zinnig) op te reageren.
>Bovendien moet niet iedereen automatisch een e-mail bericht krijgen, alleen de
>indiener, de anderen kunnen indien nodig kijken of er nog wat van hun gading
>is.
>Zou een dergelijke aanpassing van dit (toch wel mooie optie natuurlijk)
>programma kunnen?

Op voorwaarde dat het "geleuter" beperkt wordt (dus niet eindeloze
nutteloze herhalingen) ben ik daar niet voor.

Aan de andere kant kan ook in "niet geleuter" zoiets voorkomen, dus
kortom: lijkt mij geen goed idee. Ik kom nog wel eens wat tegen
waarvan ik later denk "Heeee".

Willem.