Van: Willem van den Blink [mailto:wbl...@xs4all.nl]
Verzonden: zondag 10 februari 2013 15:12
Aan: Legacy-Nederlands@LegacyUsers.com
Onderwerp: Re: [Legacy-Nederlands] Website formateren

[Default] On Sun, 10 Feb 2013 12:53:45 +0100, "Irma Lommen - Salden"
<irmalom...@home.nl> wrote:

>Hallo,
>
>Ik beschouw dit als …….. tsja, zal het maar niet zeggen……of toch……….een beetje
>dom!

Ik heb (zoals altijd) moeite met die overdadige kwoots. Waarom alles tig keer
herhalen.
Ik lees de berichten op m'n IPhone via 3G dataverbinding, ik ben niet echt blij
met zulke lange berichten.
Als het nodig is: ok, maar dit is .....

Willem.

Nederlandse Legacy website:

http://www.LegacyNederlands.com

Downloadpagina (wachtwoord: legacy7):

http://www.LegacyNederlands.com/download.html

Om u af te melden van deze groep gaat u naar:

http://www.legacyfamilytree.com/LegacyLists_Nederlands.asp

Berichtenarchief : http://www.mail-archive.com/legacy-nederlands@legacyusers.com

Antwoord per e-mail aan