Irma,

Kijk eens via de verkenner naar de eigenschappen van het bestand misschien is
er wat aan de hand met de beveiliging. Ik heb in het begin toen ik overging op
Windows8 veel problemen gehad met de beveiliging van de bestanden zodat mijn
automatisch back-up steeds vast liep.

Wie een gratis back-up (kopieer) programma wil hebben wat door mij in het
Nederlands vertaald is moet eens kijken op een site van mij
www.office-invoegtoepassingen.nl <http://www.office-invoegtoepassingen.nl>

Fred

Groetjes

Fred