Ik heb naar de menustructuur gekeken, en vond daarin toch een paar
moeilijke dingen. Met name bij de gereedschappen en de rapporten. Daarom
heb ik een Excel sheet gemaakt met links de Engelse termen en rechts de
door mij voorgestelde Nederlandse termen. Hier en daar wat vereenvoudigd.

Ik zit er niet meer zo helemaal in, dus schiet me maar af als ik in de fout
ben gegaan, of denk aan alternatieven als dit jullie niet bevalt.

In verband met het vertalen van de help file is het prettig om van een goed
afgesproken terminologie uit te gaan.
Theo