Hoi.....nog een keer hulp nodig :-)

Ik heb mijn Legacy 7 opnieuw moeten installeren en weet nu niet meer hoe je
voor uitvoer naar HTML pages kunt zorgen dat er een stylesheet (CSS) wordt
gebruikt.
Ik weet dat je ergens code kunt toevoegen via een menuutje onder de keuze
Webpagina maken en dan naar de tab diversen, onderste deel....maar wat moet
ik daar precies zetten?
Ik kan in mijn oude uitvoer (die nog op mijn site staat) zien dat er in
elke HTML bestand iets staat als:
<LINK REL="stylesheet" TYPE="text/css" HREF="
http://www.rvader.nl/Vader/CSS/sumi1111.css";>.

Maar ik krijg dit niet meer voor elkaar. Wat moet ik precies in het
invulvak onder *Internet > Maak webpaginia's* opnemen om de stylesheet
www.rvader.nl/Vader/CSS/sumi1111.css actief te krijgen bij de uitdraai naar
HTML.

--
Vriendelijke groeten,