Aan alle regaeerders.

Het mailtje aan Michel, was om ook jullie te informeren.

Ik heb gecomprimeerd en gerepareerd na elke individuele actie.

Ook heb ik een kopie gemaakt naar een nieuwe Legacy file. Geen verschil.

Michele heeft (samenvattend) nogmaals gereageerd en gaf aan dat ik het via een
suggestie moest aankaarten.  Het Legacy programma lost het niet op en gebruik
van Access wordt niet aangeraden.

Mijn ervaring met suggesties is, dat daarop maar zeer traag of helemaal niet
wordt gereageerd. Ik herinner mij twee suggesties van vele jaren terug, die pas
na vele jaren werden toegepast. Misschien dat onze eigen contactgroep wat druk
kan uitoefenen, indien meerdere mensen dit probleem hebben.

Mijn laatste hoop is een export naar een gedcom en dan opnieuw importeren.

Dat zal wat tijd kosten, Daarna bericht ik over het al of niet goede resultaat.

Bedankt voor het meedenken en meeleven :-)

Groeten, Ton