morgen ga ik weer verder kijken onderstaande heb ik geprobeerd en dat
maakt ook geen verschil alleen vind ik het raar dat ik in 7 geen last
heb en in 8 wel dit is nog de basis versie misschien dat dat de oorzaak
is ik weet het niet.

groetjes van Phia van Mil

phiavan...@home.nl

Antwoord per e-mail aan